VOEG JE BIJ EEN COMMUNITY VAN 30 MILJOEN SPELERS! Maak je klaar voor een razendsnelle tocht door de VS en geniet van een van de meest volledige open wereld-ervaringen boordevol actie achter het stuur die ooit gemaakt is. Met elk seizoen toegang tot gratis content, nieuwe speltypen, circuits, voertuigen, evenementen en meer, heeft The Crew 2 alles wat je nodig hebt voor een onvergetelijke rit. Neem het op tegen de Amerikaanse motorsportwereld, ontdek adembenemende landschappen en kies je favoriete voertuigen uit honderden opties. Ervaar de kick en de spanning terwijl je door de VS racet en je vaardigheden in een uitgebreide reeks disciplines test. Neem elk bloedstollend moment op en deel het met één druk op de knop. Roem ligt voor het oprapen! Speel online met tot zeven vrienden. Xbox Series X: zet Performance Mode aan en ervaar The Crew 2 in 60 frames per seconde! Nieuw: Speel The Crew 2 offline of online met het nieuwe speltype Hybrid, nu beschikbaar! Geniet van de originele online ervaring én van een nieuwe manier om alleen te spelen.