The Bradwell Conspiracy
Na een explosie tijdens de fondsenwerving van het Stonehenge-museum, kom je gevangen te zitten in een verborgen ondergronds complex. Je enige manier om te ontsnappen is door foto's van je omgeving naar een andere overlevende te sturen die ergens anders vastzit. Al snel begint echter een verontrustende waarheid te dagen… The Bradwell Conspiracy, gemaakt door een team van prijswinnende BAFTA-grootheden en AAA-veteranen met samen meer dan 60 jaar ervaring, is een zeer gestileerde, verhalende first-person ervaring. Ben jij klaar om in de wereld te duiken van dubbele agenda's van de bedrijfswereld, met een reeks innovatieve puzzels en verhaalverrijkende geheimen? BEVAT: - Een immersief first-person verhaal. - Een NPC-relatie als geen ander via fotoberichten met de Bradwell-gidsbril. - Originele 3D-printmechaniek, welke wordt gebruikt om de vele uitdagende puzzels op te lossen. - Een brutalistische artstijl, uniek voor het Bradwell-universum, met een gedetailleerde, interactieve omgeving. - Een rijke, gevestigde spelwereld met een veelheid aan verborgen kennis en geheimen. - Een illustere stemmencast die de wereld van Bradwell werkelijk tot leven brengt. MET: - Gemaakt door prijswinnende BAFTA-grootheden en AAA-veteranen met samen meer dan 60 jaar ervaring (Fable, Batman, Tomb Raider, Ether One). - Personageoptredens door Rebecca LaChance en Abubakar Salim (Assasin's Creed Origins). - Dialoogconsultants: Jane Espenson (Battlestar Galactica, Buffy The Vampire Slayer) en Brad Bell (Husbands). - Acteerregie door Kate Saxon (Alien: Isolation, Everybody's Gone to the Rapture). - Muziek door Austin Wintory (Journey, Assassin's Creed Syndicate). - Speciale dank aan Jonathan Ross als de stem van de Introductieverteller.