Tetraminos
De klassieke arcadegame is terug in een superverbeterde versie! Voor beginners én veteranen: Tetraminos biedt een makkelijk te leren, onbeperkte uitdaging. Geef je hersenen een training met de 50 Puzzellevels, overleef zo lang mogelijk in Eindeloos spelen en stapel de combo's en dezelfde kleurlijnen om naar de eerste plaats in de online ranking te klimmen. Daag je vrienden uit in de lokale Versus-modus met maximaal 4 spelers en saboteer hun borden in wilde games.