Terminator T-800
Terminator T-800 fra "Terminator: Dark Fate" er en cyborg-lejemorder, der er sendt tilbage i tiden fra en post-apokalyptisk fremtid. Han er nærmest uovervindelig og i besiddelse af overlegen teknologi, ditto kampevner og kunstig intelligens, hvilket gør ham til den ultimative dræbermaskine.