TEKKEN 8 - Fahkumram
Thunderous Roar Garuda De ongeslagen Muay Thai-kampioen mengt zich in de strijd! Fahkumram staat onder controle van het Thaise leger terwijl zijn vrouw en dochter gevangen worden gehouden. Hij is naar het slagveld gestuurd in een tank om explosieven op te ruimen en gelooft dat hij ooit zijn doel in het leven zal terugvinden. "Als mijn vrouw en dochter nog leven, zal ik niet twijfelen om het leven van iemand anders te nemen. Ik word het evenbeeld van de grote Garuda!" Content - Fahkumram als een speelbaar personage *Er zijn ook bundels verkrijgbaar die bovenstaande content bevatten. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.