TEKKEN 7 - SP3 Bonus Character Customization Items
Season Pass 3-bonus: Aanpassingsitems voor personages - Aanpassingssets (waaronder brillen, accessoires, kapsels, gezichtsbeharing, effecten en aura's) - Speleraanpassingssets (waaronder panelen, gezondheidsbalken en plates) *Sommige aanpassingsitems kunnen niet door bepaalde personages gebruikt worden.