Tattoo Tycoon
Tattuga Bay was ooit de tattoohotspot van de wereld, maar de meeste studio's zijn nu gesloten. Je neemt de laatste tattooshop over die nog open is en probeert er een bloeiende onderneming van te maken. Je maakt vrienden of vijanden onder de lokale bewoners, van eigenzinnige klanten en geplaagde tattoo artists, tot de invloedrijkste zakenman van de stad: de 'Tycoon'. DENK IN INKT Hou je niet in met het inrichten van je studio. Koop nieuwe meubels en geef de kamers een frisse look om meer klanten te trekken. Praat met ze om erachter te komen waar ze van houden en wat een absolute no-go is. Alleen zo kun je een design bedenken waar ze gegarandeerd als een blok voor vallen. Om je klanten van inkt te voorzien zonder ze (al te veel) pijn te doen, moet je een vaste hand hebben. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar hoe blijer ze zijn met je werk, des te groter de fooi die je opstrijkt. DAG EN NACHT Tijd is geld. Jij bepaalt wanneer je shop open is en hoe je omgaat met je beperkte hoeveelheid tijd en energie om dagelijks nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden. Verbeter je skills en stijl, neem nieuwe medewerkers aan en doe alle dagelijkse dingen waar een tattoo artist mee te maken krijgt. ELKE KLANT OP HET LIJF GESCHREVEN Iedereen heeft eigen, unieke interesses. Je hebt een uitgebreide collectie tattoodesigns, decoraties en producten nodig, zoals huidverzorging, T-shirts en posters. Het is ook fijn als je je wachtende klanten een kop koffie, een koud drankje, iets te eten en een comfortabele zitplaats kunt aanbieden. Om je uitdijende klantenkring van dienst te zijn, moet je een kundig team van specialisten samenstellen die de verschillende klantgerichte taken kunnen uitvoeren. EEN PERSOONLIJK VERHAAL Creëer je eigen personage in Tattoo Tycoon, pas het aan en ontwikkel persoonlijke relaties met de mensen om je heen. Leer hun persoonlijke omstandigheden kennen en win hun vertrouwen. Het lanceren van marketingcampagnes kan helpen om je kunst te promoten, maar persoonlijke relaties en mond-tot-mondreclame zijn net zo belangrijk om naam te maken in het tattoowereldje. Alleen de beroemdste tattoo artists mogen meedoen aan Ink-Vasion, de meest prestigieuze tattoowedstrijd die er bestaat!