Tardy
"Ramto is niet bepaald de slimste van het universum. Hij houdt ervan om problemen op te sporen en ze op te lossen, maar toen hij ontwaakte in een ruimteschip werd het zelfs voor hem te moeilijk. Hij was daar helemaal alleen en had geen idee hoe hij het schip moest besturen, te midden van een hoop vreemde apparaten ontworpen door een schizofrene technicus. Tardy is een zoektocht die gaat over het prutsen aan computers, terminals en andere hi-tech schrootmaterialen. Werk met gekke machines, los het mysterie op van de verdwijning van de bemanning en help Ramto thuis te komen!