Tank Decal - Bakery
Een "Bakery"-sticker voor op Claude's tank, de Hafen. Ga na het downloaden naar de Book Mode om deze sticker te ontvangen. Ga om de sticker toe te passen naar: Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.