Tallowmere (Xbox)
Verwen Lady Tallowmere en haar liefdevol gewelddadige kerkers. Verwen Lady Tallowmere. Kijk hoe ver je door haar liefdevol gewelddadige kerkers kunt duiken in deze op roguelike geïnspireerde 2D-indie-actieplatformgame. Elke keer dat je speelt, worden er procedureel nieuwe kamers gegenereerd, wat betekent dat je op je hoede moet zijn voor elke willekeurig geplaatste vijand, elite, baas en schatkist die je tegenkomt. Elke kamer wordt steeds groter, moeilijker en lonender naarmate je verder komt. Het concept is eenvoudig maar moeilijk te beheersen: - Hef je schild op om vijandelijke aanvallen te blokkeren. - Laat je schild zakken en sla je vijanden wanneer de timing goed is. - Spring of beweeg om vallen te vermijden, of gebruik je schild om de opgelopen schade te verminderen. - Vind de sleutel om naar de volgende kamer te gaan. - Verzamel wapens, outfits, hoofddeksels en schilden van verschillende zeldzaamheden om je reis te vergemakkelijken. - Lever zielen van gedode vijanden in om je basisstatistieken en passieve vaardigheden te vergroten. - Blijf in leven zolang je kunt. Zet je schrap terwijl je de eigenaardigheden van elke vijand, valstrik en kamertype leert kennen, zodat je kunt streven naar die overwinning met de hoogste score. Elke kerker is oneindig lang, dus het is aan jou om je grenzen te verleggen. Tallowmere biedt singleplayer- en lokale coöp-gekte (tot 4 spelers die hetzelfde scherm delen) voor leuk, hectisch gamen op de bank. Je bent niet bang... of toch wel? Voor degenen die naar de kerkers van Lady Tallowmere worden gelokt: veel succes.