SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Extra aanpassingsskin voor bepaalde personages. Bevat: - Wild Joker Dress *Je kunt outfits en decoraties uitrusten in het tabblad SKIN op het scherm CUSTOMIZE, dat beschikbaar zal komen na het voltooien van Story > Chapter 1 > Quest 1.