Sushi For Robots
Waar gaat dit over? Sushi For Robots is een luchtige puzzelgame over maffe robots en hun onverzadigbare zin in sushi. Hoe ze die precies verteren is een raadsel, maar ach, als zij er blij van worden. Jij moet als de ervaren chef-kok van de meest populaire sushizaak in robotstad op tijd het perfecte gerecht serveren aan ieder van je kieskeurige klanten. Plaats hiervoor de juiste stickers op de lopende band om een tonijnrol om te toveren in een zalm-nigiri. Oké, oké, maar hoe werkt dat dan? Robots zijn kieskeuring (en behoorlijk maf). Zorg ervoor dat ze op tijd hun eten krijgen! Het is eigenlijk best een ontspannen game. Je kunt altijd op reset drukken en een andere oplossing proberen. Wees creatief! Gebruik stickers om gerechten te veranderen en je mechanische klanten tevreden te stellen. Druk op spelen om te zien of je vreemde bouwwerk op tijd het eten kan afleveren bij de klanten. En vergeet niet om tussen de uitdagingen door te luisteren naar de gesprekken van drie vrienden die iedere week naar je restaurant komen. Raken die betrokken bij een ingewikkeld plot? Absoluut niet, het zijn gewoon kleine verhaaltjes over maffe robotvrienden die bij elkaar komen. Kun je me een opsomming geven? - Tuurlijk. - Toegankelijke puzzels die nooit te lang of ingewikkeld worden. - Een open systeem dat experimenteren en creatieve oplossingen vinden aanmoedigt. - Schitterende vormgeving van een vreemde wereld waarin robots rommelige sushirestaurants bezoeken. - Een vrolijk verhaal over vrienden die samenkomen voor hun wekelijkse etentje.