Surviving Mars - Stellaris Dome Set
The Stellaris koepelset is een themaset visuele skins voor de Martian koepels met een futuristisch design en stervormige elementen. Hij is verkrijgbaar voor de volgende koepels: - Basis koepel: Een kleine koepel, geschikt voor de vroege dagen van de kolonie. - Middelgrote koepel: Een koepel van gemiddelde grootte. - Ovaalvormige koepel: Een langere koepel met ruimte voor twee spiralen. - Mega koepel: De meest geavanceerde en ruimtelijke koepel.