Super Star Blast
Super Star Blast is een op ruimte gebaseerd spel met uitdagende niveaus van toenemende moeilijkheidsgraad. Alle vijanden moeten worden neergeschoten om een level te voltooien en naar de volgende te gaan. Een scanner rond de speler vertelt ongeveer waar de vijanden zich bevinden. Het spelersschip kan naar voren vliegen om aan te vallen en achteruit om te vechten tijdens de terugtocht tegen de tegenstanders. Na het opruimen van een niveau kun je apparatuur kopen om het schip te boosten, evenals extra schilden en vuurkracht of meer schepen. In de lokale multiplayer-modus kunnen maximaal vier spelers samen vechten via de niveaus (campagnemodus) of elkaar in een gevecht (wedstrijdmodus).