Super Mega Baseball: Extra Innings
Hilarisch. Hardcore. Hardball. Super Mega Baseball bevat ultra-strakke technieken voor batten/pitchen, een nieuwe moeilijkheidsgraad genaamd "Ego" en een honkbalsimulatie met nauwkeurige fysica en een uitgebreid bijhouden van statistieken. Bestaat uit: * Realistische simulatie en fysica: Laat je niet misleiden door de vrolijke/komische presentatie. De grondslagen van het honkbal worden goed vertegenwoordigd en als iemand niet met de regels bekend is, zal hij dat na het spelen van Super Mega Baseball wel zijn. * Systeem met baanbrekende moeilijkheidsgraad: Super Mega Baseball beschikt over een innovatief programma, genaamd Ego-systeem, dat de moeilijkheidsgraad beheert. Het Ego systeem biedt een nauwkeurige controle van de moeilijkheidsheidsgraad per gebruiker. Dit systeem wordt alom geprezen voor het nivelleren van het speelveld in coöperatieve en competitieve modi. Het zal de grenzen van de doorgewinterde gamers verleggen en het biedt tegelijkertijd een gemakkelijke introductie voor beginners. * Maximaal vier spelers kunnen lokaal samen spelen: Naast solo spelen, kunnen spelers ook proberen om rechtstreeks tegen elkaar te spelen, 2V1, 2v2 en samen tegen de CPU. In de co-op mode wisselen teamgenoten het batten/rennen bij elke slag af en ze pitchen/fielden om beurten bij elke inning. Dit houdt in dat de balspelers tijdens elk spel scherp moeten blijven. Om games te nivelleren kunnen spelers het Ego-systeem gebruiken om een competitief spel tussen vrienden van elk niveau opzetten. * Ultra responsieve en spannende snelle spelwijze: Controles zijn eenvoudig aan te leren, maar spelers zullen springen, duiken, wall-catchen, power swings en blokkeren moeten beheersen om hun vrienden de baas te kunnen zijn. Korte laadtijden en een gestroomlijnd interface zorgen ervoor dat het grootste deel van de tijd actief besteed wordt, met negen-inning wedstrijden die ongeveer 20 minuten speeltijd in beslag nemen. * Volledige statistieken voor batten en pitchen: De meeste honkbalstatistieken die denkbaar zijn, zijn beschikbaar en balspelers kunnen deze gebruiken om hun MVP- vaardigheden te laten zien. * Nivellerend systeem: Spelers krijgen Sterpunten voor hits, uitgooien en vangsten tijdens elk spel en niveau als ze voldoende punten hebben. Spelers kunnen personeel inhuren en hun team coachen, vaardigheden als kracht en snelheid verbeteren. Gebruik dat enthousiaste team om te winnen met een hogere moeilijkheidsgraad (en post hogere scores dan je vrienden)! * Aanpassing door speler: Pas het uiterlijk en de namen van de spelers van een team aan om een ongeregelde groep familie en vrienden te creëren. Maak alle esthetische aanpassingen die je kunt bedenken!