Super Cute-texturepakket
Met het Super Cute-texturepakket kun je een vrolijke wereld met de meest schattige en knuffelbare mobs maken! Springende konijntjes, superschattige eenhoornen, bezige bijen en zelfs burgers? Ja, zelfs burgers! Zelfs de pijlinktvissen zijn schattig! Dit texturepakket bevat 15 skins! Alleen beschikbaar voor Minecraft (2017), niet compatibel met Minecraft: Xbox One Edition (2014).