SubwaySim 2: Complete Edition
De SubwaySim 2: Complete Edition bundelt SubwaySim 2 en beide vehicle DLC's in één compleet pakket voor alle metrofans. Verken de U1/U3 in Berlijn en de U3 in Hamburg met in totaal 51 stations, authentiek rijgedrag en dynamische tijden van de dag. Bestuur de A3L92 en de HK in Berlijn, de DT5 in twee varianten in Hamburg – en breid je vloot uit met de klassieke Oost-Berlijnse GI/1E, bekend als „Gisela", en de Akkulok AL1. De AL1 ontsluit geheel nieuwe delen van het Hamburgse netwerk: trajecten en locaties die tijdens het reguliere lijnennet niet toegankelijk zijn – waaronder de Gleisbauwerkstatt Saarlandstraße. Vijf exclusieve scenario's vertrouwen je rangeerwerkzaamheden, voertuigtransporten en bijzondere opdrachten rond bouwwerkzaamheden en grote evenementen toe. Of je nu rustig door Berlijn en Hamburg wilt rijden, dienstregelingen en de carrièremodus wilt beheersen of de bijzondere uitdagingen van de DLC's wilt aangaan – de Complete Edition biedt de meest uitgebreide SubwaySim 2-ervaring in één pakket.