Stempelset
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■Extra stempels - Reclaimer-set (13 stempels) ■Extra stempels - Soevereine Axioma-set (13 stempels) *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.