Stellaris: Grand Archive
Wat is ervoor nodig om een sterrenstelsel te bedwingen? In het Grand Archive Story Pack vind je de zeldzaamste schatten in de kosmos, zowel levend als levenloos. Verzamel een ongeëvenaarde collectie xenogeologische artefacten, relikwieën van vergeten beschavingen en wilde ruimtefauna in je Grand Archive, een baanbrekende nieuwe megastructuur. Word jij de grootste conservator van het sterrenstelsel of verkoop je je vondsten voor astronomische bedragen? Gebruik geavanceerde zwaartekrachtlassotechnologie om ruimtefauna veilig te vangen en te bestuderen. Kloon deze wezens om vloten van formidabele fauna te creëren, aangepast met genetische mutaties. Maar wees voorzichtig, er zwerven twee nieuwe dodelijke soorten door het sterrenstelsel, de op asteroïden wonende Cutholoids en de sinistere Voidworms. Verken, verzamel en vertoon. Het sterrenstelsel is nu je persoonlijke schatkamer. Belangrijkste kenmerken: Het Grand Archive Een monumentale nieuwe megastructuur die de zeldzaamste en kostbaarste artefacten in het sterrenstelsel bewaart en tentoonstelt. 151 exemplaren om te verzamelen (en meer beschikbaar in andere DLC's!) Stel de ultieme galactische tentoonstelling samen met alles van historische relikwieën tot wilde ruimtewezens. Het Vivarium Vang en fok wilde ruimtefauna en pas genetische verbetering toe om er aangepaste vloten van te maken. Nieuwe Mid-Game Crisis: The Voidworm Plague Pak de verschrikkingen van een Voidworm-plaag aan en red je rijk, of kijk toe hoe het ineenstort. Twee nieuwe Origins Treasure Hunters en Primal Calling Twee dodelijke soorten ruimtefauna Voidworms en Cutholoids Twee nieuwe bestuursvormen Galactic Curators en Beastmasters Twee nieuwe traditieschema's Archivism en Domestication 17 nieuwe relikwieën Ontdek machtige nieuwe relikwieën die je helpen met veroveren en verzamelen. 3 nieuwe muzieknummers Laat je meeslepen door de kosmische pracht met nieuwe muziek die het verkennen van het sterrenstelsel nog beter maakt.