STEEP Winterfestpack
Verkleed je voor het mafste feest in de Alpen van Steep! Verover de berg met een gloednieuwe sport, pas je stijl aan met waanzinnige outfits en stel je vaardigheden op de proef in de krankzinnige en exclusieve uitdagingen van Winterfest! KENMERKEN: - 1 nieuwe sport: de Winter Sled, een nieuwe en gave manier om de hellingen af te dalen. Vanaf nu beschikbaar op de wereldkaart. - Nieuwe exclusieve uitdagingen waarmee je de koning van Winterfest kunt worden! - Nieuwe exclusieve kostuums en aanpassingsvoorwerpen!