Zweef met een halsbrekende snelheid door de lucht in Alaska en de Alpen met 15 nieuwe uitdagingen voor de favoriete sport van elke waaghals, Rocket Wings! Krijg 3 exclusieve aanpassingen voor jouw Rocket Wings, zodat jij je kunt onderscheiden van andere spelers.