STEEP GOLD EDITION
Cruise door de gigantische open wereld van de Alpen, waar de sneeuw altijd vers is en de afdaling nooit eindigt. De berg ligt aan je voeten. Dus riemen vast, pak aan en genieten maar. - EXTREME BERGSPORT -Verover de mooiste bergen met ski's, wingsuits, snowboards en paragliders. Creëer jouw eigen track door deze gigantische open wereld. - MAAK ONVERGETELIJKE MOMENTEN MEE MET ELKAAR -Ga solo of speel met andere spelers om samen geweldige avonturen te beleven. - LAAT ZIEN WAT JE KUNT -doe mee met unieke en spectaculaire uitdagingen. - DEEL ALLES -Leg je beste stunts vast en deel ze via de sociale media. De Gold Edition bevat de game en de Season Pass. Daarmee heb je toegang tot: - 3 DLC packs met extra sporten, uitdagingen en outfits - 10.000 Steep Credits - Bonus Helicopter tickets - Een exclusieve grappige outfit De 3 DLC-packs komen later beschikbaar.