Steel Rain X
Bereid je voor op de ultieme shoot-'em-up / strategie ReMix met RPG-elementen! Steel Rain X is een werkelijk nieuwe mix van strategie, RPG, en hectische actie, met een moderne, hoge snelheid shmup kern in het centrum. U krijgt tot 2 vleugels kun je tactisch te regelen in verschillende formaties en firemodes besturen, terwijl je je een weg vechten door middel van een indrukwekkende variëteit aan overweldigend enorme vijandelijke vloten. Bevrijden planeten, kolonies op te bouwen, onderzoek naar nieuwe technologieën, en het leren van nieuwe actieve en passieve vaardigheden. Construct gebouwen en onderzoek nieuwe combat technologieën en vaardigheden. Wijselijk ambachtelijke items, en spelen door middel van missies naar de experience points en cash nodig voor nog meer exotische en krachtige upgrades te verzamelen. Nooit vergeten om uw glanzende nieuwe upgrades te installeren, sluw drone huisdieren te bouwen en te kopen van nieuwe vleugels; maak uw stakingen dodelijker dan ooit! Direct schakelen door middel van 3 verschillende vleugel formaties, en combineer ze met 6 volledig klantgericht firemodes, om uw eigen sets van speciale tactieken en strategieën voor elke situatie te ontwikkelen; op de plek! Voltooi missies en overleven epische bossfights op 7 verschillende planeten, spelen willekeurig gegenereerde orbitale patrouille missies, of ontwerp en maak je eigen podia met de ingebouwde editor stadium, terwijl je vecht om een ​​ware meester van Steel Rain geworden. Vecht voor leaderboard posities, krijg klassieke rankings, en unlock prestaties in deze unieke, leuke en het belasten van nieuwe indie game! Steel Rain X is niet alleen verwoede. Het is een diepe en strategische ervaring ook. Het spel biedt indrukwekkende gameplay variatie, 10 moeilijkheidsgraden, en een hardcore modus, om u te laten vrij uw game-ervaring aan te passen.