Starpoint Gemini 2 Gold Pack
STARPOINT GEMINI 2 GOLD PACK De spelbundel bevat Starpoint Gemini 2 en alle downloadbare content: Secrets of Aethera, Titans en de massieve Origins! STARPOINT GEMINI 2: Word gezagvoerder van je eigen ruimteschip en reis door het universum, in 3D, met deze tactische ruimtesimulator en veel RPG-diepte! Het universum heeft er nog nooit zo uitnodigend uitgezien - maar de beelden kunnen verraderlijk zijn... We zijn twee jaar na het einde van de tweede Gemini oorlog en de situatie in het door de oorlog verscheurde stelsel is verder dan ooit van een oplossing. SECRETS OF AETHERA (DLC): Met uitzondering van de zogenaamde Ghosts en de zeldzame maar heldhaftige handelaren, vliegt niemand meer door de ruimte nevel Aethera. Standaardschilden zijn gewoon niet sterk genoeg om de hevige verstoringen te doorstaan. Echter, recente rapporten die bekend zijn geworden, geven aan dat het Kepler Station, dat zich in de Aethera ruimte nevel bevindt, nog steeds operationeel is. Meer dan een paar expedities werden naar Aethera gestuurd om dit te verifiëren, maar geen enkele kwam er terug... TITANS (DLC): Er vindt een wapenwedloop plaats in Gemini. De drie grootste partijen ontwikkelen in een wedloop ware massavernietigingswapens, de gigantische ruimteschepen van de titan klasse. De democratische Korkyra is een ruimteschip van de titan klasse aan het bouwen dat op de nieuwste schildtechnologie is gebaseerd en zal beschikken over de sterkste schilden die ooit in het Gemini universum te zien zijn geweest. Baeldor baronieën zijn verenigd in een poging om snel een reusachtig ruimtemonster te creëren dat een geweldige slag kan uitdelen. Het Nyxian consortium gebruikte haar informanten en monetaire rijkdom verstandig en is in staat om snel tot de wedloop toe te treden door te nemen wat niet van hen is: een ruimteschip van de titan klasse, op basis van de ontwerpen van Imperial Leviathan. ORIGINS (DLC): Speel langs de verhaallijn van de originele Starpoint Gemini, opnieuw gevisualiseerd als vrije DLC (downloadbare inhoud) voor Starpoint Gemini 2!