STAR WARS Jedi Starfighter
Het universum is in oproer terwijl het verhaal van Starwars: Episode II zich ontvouwt. Mace Windu stuurt een van de beste Jedi van de Council, Adi Gallia, naar het Karthakk-systeem om de onrust te onderzoeken die is ontstaan door de groeiende afscheidingsbeweging.