Standpoint
Een labyrint verdwijnt in zicht; een ruimte die u controleren, maar dat houdt je. Volledig verloren met nergens anders je zou kunnen zijn? Standpoint is een first-person puzzel-platformer waar de speler beschikt over de mogelijkheid om de oriëntatie van de wereld te veranderen. Ontdek het labyrint-achtige omgeving, het oplossen van puzzels en het verzamelen van geheimen, om de stadia van verdriet te overwinnen. En vraag jezelf, van de verteller cryptische aanwijzingen om de wereld te verbergen een diepere sentiment? Met elke muur potentie de vloer, profiteren van de verschillende manieren om obstakels te benaderen. Draai een gevaarlijke gang van lasers in een eenvoudige put. Doorbreek barrières als je drift door de tunnels. Ook gebruiken de dood in uw voordeel. Als up down kan worden op elk moment, zal u vliegen of vallen?