Stacky Dash: Action Pack
Met deze DLC ontgrendel je: - 5 premium actie-skins - 7 coole premium tegels - 2500 munten om meer skins te halen - 500 edelstenen om je dierentuin uit te breiden - 15 sleutels om dieren te redden Los eindeloze puzzels op met nieuwe skins en tegels!