Squad Killer
Knal je een weg door steeds lastigere uitdagingen in klassieke tweekleurenstijl! Squad Killer herinnert aan de simpele en verslavende uitdagingen van 8-bits klassiekers, en biedt een retro arcade-ervaring in combinatie met wat moderne allure. De beelden worden gepresenteerd in gepixelde tweekleurenstijl, maar bieden meer details, aanpassingsmogelijkheden en precisie dan de klassiekers waardoor de game geïnspireerd is. Pas het kleurenpalet aan, kies uit verschillende speltypes, koop upgrades en overwin de onvoorspelbare, steeds weer wisselende levelvolgorde, telkens wanneer je een nieuwe game start! Het doel is simpel: versla alle vijanden in de kamers die je binnengaat, bemachtig een sleutel en ga verder naar het volgende level. Maar de overwinning is allesbehalve zeker, want tijdens je speelsessie word je tegengewerkt door nieuwe soorten vijanden, terwijl er om de vijf levels een baasgevecht op je wacht. Het is doden of gedood worden! Schakel elke vijand snel en strategisch uit om munten te verdienen en power-ups te kopen die jou een streepje voor geven.