Spyder: Agent 8
BAFTA-winnaar Sumo Digital komt met een uniek spionnenavontuur! In de retro-futuristische spionnenwereld van de jaren 70 ben jij Agent 8: de kleinste en schattigste spinachtige robot en superspion ter wereld. Agent 8 is speciaal met experimentele technologie voor zeer geheime missies ontwikkeld door de Britse geheime dienst S.A.F.E. Deze kleine spion heeft kleverige zuignapvoetjes die aan elk oppervlak blijven plakken, zodat hij overal kan kruipen, zelfs ondersteboven. Jij moet de kwaadaardige organisatie S.I.N afstoppen en de wereld redden. Elk level bevat kleine spionnenmissies. Zo moet je bijvoorbeeld astronauten redden, een onderzeeër saboteren of een rijdende trein afstoppen. Met de snufjes van Agent 8 glip je langs obstakels, verken je elke hoek en ontdek je slimme verrassingen. Bij alles draait het om problemen oplossen, verborgen blijven en avonturen beleven! Gebruik je vaardigheden als Spyder en word de ultieme superspion!