SPOOKY-OUTFITPACK
SPOOKY-OUTFITPACK Maak het wat griezeliger en ga helemaal op in het spokenjagen en monstervangen met deze outfits. Ideaal voor Halloween of hekserij de rest van het jaar! Dit pack bevat de Just Haunt It!-jas en vier binnenoutfits: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield en Max O’Lantern.