Splasher
"De splasher verkeren in groot gevaar. De stille en vreedzame werkers van Inkorp worden onderworpen door hun kwaadaardige, hebzuchtige baas, Le Docteur. Een jonge held staat op om te vechten voor wat goed is. Met een spuitkanon lanceert hij een aanval om de Splashers te redden en op te staan ​​tegen de dictator. Zijn geweldige verfkanon geeft hem kleurrijke superkrachten die hij kan gebruiken om aan de muren te kleven, te springen of aan te vallen. Om hem te helpen slagen in zijn edele missie en een einde te maken aan de waanzin moet je je vaardigheden en reflexen op de proef stellen en alles ontwijken wat de fabriek naar je gooit. Splasher is een 2D-actieplatformgame met een unieke arcadestijl. Het biedt gamers uitdagingen die flexibiliteit, snelheid en snelle reflexen vereisen, en dit alles in een gek cartoonuniversum. Splasher is het laatste project van Romain Claude, voormalig game- en levelontwikkelaar bij Ubisoft (Rayman Origins, Rayman Legends). Hij heeft een klein, talentvol team samengesteld, waaronder Art Director Richard Vatinel (Gromy), en Composer en Sound Designer Aymeric Schwartz (Absolver, Rayman Origins of Valiant Hearts) om Splasher te creëren. Het spel werd ook ontwikkeld in samenwerking met bekende speedrunners."