Spinal
Na eeuwen is de oude krijger ontwaakt. Nu zoekt hij de relikwie die hem kan bevrijden. Speelbaar personage voor Killer Instinct. OPMERKING: het Spinal-personage is inbegrepen bij het Combo Breaker- en Ultra Edition-pakket.