SpeedRunners: Salem's Sprint Squad
Voegt 5 nieuwe renners toe aan het karakter selectie menu: Salem, SkullDuggery, Beachbod SpeedRunner, Summertime Cosmo en Burger! Ieder karakter heeft 4 variaties en dit pakket bevat ook het "SuperCosmo" boost effect!