Een kostuum in samenwerking met 'Tales of Graces f Remastered': Asbels outfit! Voegt een kostuum uit een samenwerking toe voor Yumia. Let op: deze content wordt voor sommige talen in het Engels weergegeven. Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.