Space Hulk: Tactics: Customisation Pack
Personaliseer je Space Hulk: Tactics eenheden en breid je game-ervaring uit met het Customisation Pack. Deze DLC bevat: - Unieke kleuren en badges uit de Opeenvolgende Hoofdstukken van de Blood Angels, Dark Angels en Ultramarines. - Unieke kleuren en badges van de Space Wolf Terminators uit het Heresy-tijdperk, of die toebehoren aan de Bran Redmaw’s Great Company.