Spa-Francor. Pakket
Download het Spa-Francorchamps Track Pakket en ontvang vier routes voor het legendarische Spa-Francorchamps Circuit plus twee fantastische wagens: de Aston Martin V12 Zagato (N24) en BMW Z4 GT3.