SnowRunner - TATRA Dual Pack
Breid je SnowRunner-wagenpark uit en zorg voor meer veelzijdigheid met het TATRA-dubbelpack, dat de roemruchte TATRA 813 en TATRA 805 bevat! Het TATRA-dubbelpack is inbegrepen bij de jaar-2-pas.