SnowRunner - Navistar 5000-MV Tractor (Windows 10)
Breid je SnowRunner-ervaring uit met de Navistar 5000-MV-trekker! Deze Heavy Equipment Transport Truck is een beresterk monster waarmee tanks en andere militaire voertuigen worden vervoerd over gevaarlijk en oneffen terrein.