SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap
Pas je SnowRunner-ervaring aan met de unieke Loaded Dice-stickerskin voor de White Western Star 4964. De Loaded Dice-stickers bestaan uit vlammende dobbelstenen met een rookspoor, voor op de zijkant van je White Western Star 4964. Deze aangepaste skin is inbegrepen bij de jaar-1-pas.