SnowRunner - Anniversary DLC
Vier het eenjarige jubileum van SnowRunner met de Anniversary-DLC, met twee gratis vrachtwagens! De CAT 681 en de International HX 520 geven je nieuwe mogelijkheden om het woeste land in stijl te bedwingen. De CAT 681 is een robuuste zwaargewicht die geschikt is voor alle terreinen, met een grote laadruimte en genoeg kracht voor de ruigste gebieden. Door zijn stevige constructie heeft hij een kleinere kans op panne dan zijn concurrenten. De International HX 520 kan allerlei grote aanhangers trekken en is geknipt voor vrachtvervoer op zeer veeleisend terrein. Dit is de nieuwste aanwinst in een wagenpark van meer dan 40 trucks waarmee je de wildernis trotseert.