Snake.io
Ontwikkel je skills, probeer zo lang mogelijk te overleven en word de grootste slang. Je begint als een kleine slang en groeit door andere slangen op te eten die hetzelfde proberen. Je moet slim aanvallen maar ook vaardig verdedigen. Hoe lang kun jij overleven? Val snel aan met de massa-eject booster en ga voor andere slangen staan om ze te verslaan als ze frontaal tegen je botsen, ongeacht hun grootte. De beste wint. Speel waar en wanneer je wilt. Besturing en massa-eject knop zijn nauwkeurig afgesteld voor precieze manoeuvres en meer plezier. Speel ook tegen je vrienden! Snake.io introduceert lokale multiplayer waarbij je met tot wel 4 spelers op hetzelfde apparaat kunt strijden om de hoogste score! Spelfuncties: - Groei snel om het bord te domineren met soepele gameplay - Ondersteunt controller, toetsenbord, muis en zelfs touchscreen - Wereldwijde ranglijsten - Lokale multiplayer met tot 4 spelers Hoe te spelen: - Snijd andere slangen snel af zodat ze exploderen als ze frontaal op je botsen - Zodra ze botsen, eet ze zo snel mogelijk op om meer massa te krijgen - Ejecteer massa om je snelheid te boosten met één knop - Probeer de hoogste score te halen op basis van je lengte tijdens een sessie - Internetverbinding is niet nodig, speel overal online of offline Ben jij een slang of een worm? Dankzij jullie is de originele Snake.io terug met regelmatige updates. Wij zijn een klein team dat gemotiveerd wordt door jullie steun. Het spel is nog volop in ontwikkeling en we proberen het steeds leuker te maken!