Smoothcade
Smoothcade is een schattig modern arcadespel waarin je alleen of met maximaal 4 spelers (co-op) het scherm moet leegspelen. Vind de verloren gouden blender terug in de verhaalmodus, met 100 met de handgemaakte levels vol platforms, fruitbeestjes en puzzels. Spelers moeten beestjes vangen met projectielen die wolkjes worden genoemd. Daarna moeten ze snel naar het wolkje rennen om de beestjes erin van het scherm te knallen. Spelers kunnen wisselen tussen vredige en vernietigende wolkjes via een karmasysteem, dat invloed heeft op speciale bonusvoorwerpen en power-ups. Spelstanden Verhaalmodus: Een verhaal over het vinden van de vermiste gouden blender, bestaande uit 100 levels in 3 moeilijkheidsgraden. Wedstrijdmodus: Verzamel het meeste fruit om te winnen! Een partyspel voor 2 tot 4 spelers. Speel in procedureel gegenereerde levels voor steeds weer nieuw speelplezier! Eindeloze modus: Probeer te overleven met maar 4 levens in procedureel gegenereerde levels die steeds moeilijker worden. Speedrun: Race tegen de klok en ga op avontuur door een wereld met 10 levels. Speel opnieuw: Speel en oefen elk level en probeer 3 sterren te verdienen.