SMITE
Betreed het strijdveld van de goden Sluit je aan bij meer dan 40 miljoen spelers in SMITE, de populairste online multiplayer battle arena ter wereld. Word een mythische legende, betreed het strijdveld van de goden en speel nu GRATIS! Meer dan 100 goden Gebruik de strategieën, wapens en krachten van elke godheid. Laat bliksem op de vijand neerdalen als Zeus, moord vanuit de schaduw als Loki, of transformeer en bedrieg de tegenstander als de Monkey King, Sun Wukong. Welke god kies jij? Uniek perspectief In tegenstelling tot andere MOBA's zie je jezelf in SMITE direct op het strijdveld via een third-person actieweergave. Van onverwachte hinderlagen tot gerichte schoten: er wacht je een nieuw pantheon met strategische mogelijkheden. Word goddelijk Via automatisch kopen/levelen en de deathmatch-achtige Arena-modus kun je jezelf direct in de MOBA-actie storten. Eindig bovenaan in het klassement en sluit je aan bij een competitief team, zodat jij ook kunt spelen op het SMITE World Championship.