SMITE 2 Demo
Word een god en voer oorlog in SMITE 2, het op Unreal Engine 5 gebaseerde vervolg op de legendarische third-person actie-MOBA. Als je houdt van competitie, intense actie en technische gevechten, dan zul je begrijpen waarom meer dan 40 miljoen spelers van SMITE houden. Vecht als een god Kies je God uit verschillende mythologieën en maak gebruik van unieke goddelijke vaardigheden. Werp bliksemschichten als Zeus, beheers de geheimzinnige krachten van de dood als Anubis, of geef de vijand een dolkstoot in de rug als Loki. De third-person actie-MOBA Geen enkel ander spel biedt gevechten die aanvoelen als je favoriete hero shooter, gecombineerd met de diepgaande strategie die je alleen in een 5v5 MOBA kunt vinden. Voel de impact van elk schot, besluip vijanden en combineer vaardigheden met teamgenoten om de vijandelijke Titan neer te halen. Speelt overal geweldig SMITE 2 is de enige MOBA die van begin af aan zodanig is ontworpen, dat het geweldig speelt met toetsenbord en muis, of met een controller. SMITE 2 biedt volledige cross-play en cross-progression, zodat je met vrienden op elk platform kunt spelen en je vrijgespeelde items kunt meenemen van pc naar console. SMITE, maar dan beter Meer dan 40 miljoen spelers hebben genoten van SMITE. Nu begint de volgende generatie actie-MOBA's, met meeslepende beelden van Unreal Engine 5, effectievere gevechten en nieuwe creatieve gameplay-opties om het spel op je eigen manier vorm te geven. Makkelijk te leren, moeilijk te doorgronden SMITE 2 is de makkelijkste MOBA om mee te beginnen, met functies zoals automatisch bouwen en automatisch levelen, zodat je je kunt concentreren op het vechten. Maar je kunt uitkijken naar de volledige diepgang van MOBA-gameplay, zodat je jezelf een weg naar de overwinning kunt banen via itemopbouw, kaartcontrole, tactisch vernuft, of door je tegenstanders gewoon te overtreffen. Kijk uit naar geweldige beloningen Als je SMITE hebt gespeeld, zijn de goden je in SMITE 2 gunstig gezind. Je krijgt toegang tot geweldige cross-gen skins, badges en Legacy Gems nadat je je SMITE-account hebt gekoppeld.