Slayground
Voer waanzinnige whips uit net als Freestyle-fenomeen Axell “Slay” Hodges op zijn eigen Slayground uithaalt! Scheur over het parkoers waar je Axell elke dag in zijn video's ziet rijden! Het Slayground-trackpack bevat twee Nationals plus een immens grote Freestyle-omgeving.