Skydrift Infinity
"Skydrift Infinity" is een arcadespel boordevol actie dat zich richt op de ervaring van een vlucht alleen en met anderen in een lichte, snelle en snelle stijl. In verschillende spelmodi kan je deelnemen aan deathmatches en gewapende races en andere competities, met moderne vliegtuigen, maximaal afgestemd en tot de tanden bewapend met extreme wapens. Je doel is simpel: als je ze niet kunt inhalen, schiet ze dan neer! Speel alleen, met je vrienden of neem het op tegen voorheen onbekende online uitdagers! Ter ontspanning verken je exotische eilanden, de locatie van de races en arena-modi. Hier kan je loskomen van de tweedimensionaliteit die andere racegames beperkt! Jouw mogelijkheden worden alleen beperkt door jouw verbeeldingskracht!