Skull and Bones-startpakket
Domineer de Indische Oceaan vanaf het moment dat je uitvaart met het Skull and Bones-startpakket, een uitgebreide bundel die is ontworpen om je opkomst als piratenlegende te versnellen. Dit pakket schenkt je een enorme schat van 1100 goud, 200.000 zilver en 6000 Spaanse matten plus een enorme voorraad aan essentieel bouwmateriaal en een exclusieve accessoire om ervoor te zorgen dat je de juiste look hebt. Met het zilver, de Spaanse matten en het materiaal kun je snel het niveau van je schip en je beruchtheid verhogen, terwijl je met je goud premium cosmetische items voor je kapitein en schip, plus andere elite-items uit de winkel van de game kunt kopen.