Sindel
De voormalige koningin van Edenia deinst nergens voor terug om haar positie te behouden. Toen Shao Kahn haar rijk veroverde en haar troon op het spel stond, verraadde Sindel haar man en haar mensen om haar bevoorrechte positie te behouden. Nu geniet ze als de vrouw van Shao Kahn en koningin van Outworld van meer macht en rijkdom dan de meeste mensen zich kunnen voorstellen. Iedereen die het van haar probeert af te pakken zal veel geluk nodig hebben.