Sifu Deluxe Cosmetic Pack
Het Deluxe Cosmetic Pack bevat: - Fraaie Deluxe-outfits om je vijanden in stijl te verslaan. Voltooi de vereiste uitdagingen om ze te ontgrendelen in de game. - Het Photo Mode Cinematic Pack waarmee je toegang krijgt tot exclusieve nieuwe filters en personageposes. Voor deze upgradebundel moet je de Sifu Standard Edition bezitten. De basisgame wordt niet meegeleverd.