Shukuchi Ninja
Reis door het oude Japan als de Shukuchi Ninja, verbannen uit zijn voormalige clan omdat hij een meer eervolle manier van leven wil. Reis door uitgestrekte gebieden en versla de nieuw gevonden vijand van de Shukuchi Ninja om vrede en voorspoed te brengen in een tijd van onrust. Een vol avontuur vol actie wacht op je met meer dan 70 levels, 7 lastige eindbazen, een inspirerende verhaallijn en unieke aanraakbediening - er is geen ander spel zoals dit! Shukuchi betekent letterlijk vertaald krimpen aarde methode, om te reizen met grote snelheid, een vermogen dat onze held heeft geperfectioneerd door jaren van training. Kruip in de huid van de Shukuchi Ninja en vlieg met verbazingwekkende snelheid door de lucht met een veeg van je vinger, val vijanden aan met je ninjatō, gooi shuriken (ninjasterren) naar moeilijk bereikbare vijanden, en teleporteer onmiddellijk om vijandelijke aanvallen snel te pareren. Met de kracht van genezing, moet je ook de Shukuchi Ninja helpen om ervoor te zorgen dat hij niet sterft!